• ارزش‌گذاری

    ارزش‌گذاری

    مجموع ارزش‌گذاری‌های (میلیون ریال)
    21،500،000
  • صنایع

    صنایع

    تعداد صنایع ارزش‌گذاری شده-تنوع صنایع تحت پوشش
    18
  • پروژه‌ها

    پروژه‌ها

    تعداد پروژه‌های ارزش‌گذاری شده-تعداد مشتریان
    156
  • استراتژی

    استراتژی

    پروژه‌های تدوین استراتژی و کارت امتیازی
    76
  • 1

به‌روز باشید...

پایگاه آموزشی و ترویجی مرکز ارزش‌گذاری برند ویرا، اطلاعات و مطالب علمی و تجربی افراد، شرکتها و موسسات معتبر داخلی و خارجی را گردآوری کرده و ارائه می‌نماید. با توجه به تعدد و تنوع مطالب، گزارشات این بخش در سایت اختصاصی IP Business ارائه گردیده است. بیشتر بخوانید: www.IPBIZ.ir 

مرکز ارزش‌گذاری برند ویرا

مرکز ارزش‌گذاری برند ویرا | BrandIndex.ir پيشروترين مرکز مستقل ارزيابي و ارزش‌گذاري برند ایران و پارتنر رسمی و انحصاری شركت Intangible Business انگلستان می‌باشد. اين مرکز با بهره‌گيری از نيروهای مجرب داخلی و مشاوران برجسته خارجی و با تکيه بر دانش و تجربه بين‌المللی فعالیت می‌نماید. بیشتر بخوانید...

خدمات ما

كالا يا خدمت چيزي است كه در سازمان ارائه می‌شود و برند چیزی است که مشتری می‌خرد. ارزش برند در حقيقت ارزش افزوده‌ای است كه يک محصول به واسطه برند ايجاد می‌كند. امروزه برند نیز بخشي از سرمايه و ثروت يک بنگاه اقتصادي به‌شمار می‌آيد و ارزيابي و مراقبت آن جزء فعاليتهای استراتژيک سازمانی می‌باشد. ارزش برند يک عامل تعيين‌كننده در ارزش سهام بنگاه می‌باشد.

ادامه مطلب: خدمات ما

مزیت‌های ما

بهره‌مندی از دانش و تجربه بین‌المللی و سوابق چندساله متخصصین مرکز توانسته است این مرکز را در بین رقبای خود متمایز ساخته و هم اکنون این مرکز به عنوان رهبر بازار، معتمدترین و با سابقه‌ترین باشد. از اعتماد شما سپاسگذاریم.

ادامه مطلب: مزیت‌های ما

مزیت خدمات ما

جامعیت، یکپارچگی و دسترسی به مدلهای روز دنیا و بهره‌مندی از متخصصین خبره و با تجربه و نیز اتصال به شبکه جهانی توانسته است خدمات این مرکز را منحصربفرد کرده و این مزیت را برای مشتریان به ارمغان آورد تا با کمترین هزینه و زمان، بیشترین نتیجه را دریافت دارند، نتایجی که هم تحولی در کسب و کار مشتریان ایجاد کرده و هم توسط نهادها و دستگاههای ذیربط مورد پذیرش و استناد قرار گرفته است.

ادامه مطلب: مزیت خدمات ما